pondělí 23. května 2016

Sendvič s opečeným lilkem a cuketou :-)


Teď je ta pravá chvíle na zbytky lilku a cukety z receptu s těstovinami. 


Můžete je použít na toust jen tak, ve vegetariánské verzi. Nebo můžete pod zeleninu použít zbytky třeba pečeného masa. To jsem udělal tentokrát já. Měla jsem zbytek výborné, do růžova pečené vepřové panenky, tak jsem ji nakrájela na tenko jako šunku.

K panence jsme měli ochucenou majonézu. To většinou smíchám 3 PL majonézy, 3 PL zakysané smetany a 2 PL uzené grilovací omáčky. Omáčku, kterou používám, mám přivezenou z Kanady, takže na tu nemohu přímo odkázat, neboť jsem ji u nás na trhu neviděla. Ale jiné kvalitní uzené omáčky najdete v koutcích s mezinárodními potravinami. Jeden recept od Nigelly Lawson mám i na doma vyráběnou a určitě se tady objeví, protože je geniální.
Toust samotný je tak jednoduchý. Ale dám ho sem, protože je to fakt lahoda a třeba budete mít taky chuť si nějaký podobný připravit. Tak pro inspiraci.

Dobrý chleba potřete ochucenou majonézou. Položte plátky pečeného masa. Navrch dejte opečenou zeleninu. Podrobte sýrem typu Feta a pokapejte olivovým olejem. Pokud máte po ruce čerstvý tymián, tak je rozhodně čas po něm sáhnout. A je to. Vážně primitivní recept, ale měla jsem boule za ušima.




Žádné komentáře: